انتقاد شدید از افرادی که فضای وبلاگ یزد را قاطی و پاطی کردند!

یزدفردا "محمد صادق احمد نیا :این روزها فضای وبلاگ های یزد عجیب قاطی و پاطی شده! گویا طوفان الشعرا در وبلاگش مطلبی در مورد ابوفرهنگ یزد به نگارش درآورده و این حادثه باعث رخدادهای بعدی شد

البته این موضوع خیلی هم مهم نیست! اصلا تصور نمی کنم که این موضوع در بحران اقتصادی اروپا تاثیر گذار باشد اما در هرحال فکر می کنم به یکی از اهالی فرهنگ، هنر، ادب و اندیشه یزد توهین شده است ، فردی خدوم، خوشفکر، با فرهنگ و خیلی چیزها دیگر که اصلا کسی قدر این فرد را نمی داند.

البته طرفداران بی شمار آقای ابوفرهنگ یزد وبلاگی را به نام وبنگار راه اندازی کرده اند و هر روز پاسخهای دندان شکنی به آقای طوفان الشعرا می دهند که گویا این مطالب توسط هزاران نفر از سراسر جهان خوانده می شودبه گونه ای که پرس تی وی خبر داد میزان اقبال مردمی و بویژه اقشار مختلف جامعه اهم از قشر آسیب پذیر، قشر مرفهه، قشر مرفه بی درد و دیگر قشرهای جامعه از وبلاگ هواداران ابوفرهنگ به حدی است که پهنای باند اینترنت استان یزد به شدت تنگ شده و سرعت اینترنت به شدت پایین است.

در جلسه خبری مهم رسانه های بین المللی، خبرنگاران از رییس سازمان ملل سوال کرده اند که چرا علیه طوفان الشعرا قطعنامه صادر نکرده است.

عده زیادی هم که خود را طرفداران ابوفرهنگ یزد نامیده اند از وزارت کشاورزی در خواست تجمع اعتراض آمیز کرده اند البته این که چرا از وزارت کشاورزی درخواست مجوز کرده اند سوالی نیست! در هر حال طرفداران ابوفرهنگ یزد همین هستند.

داستان به اینجا ختم نمی شود، خبرهای موثق به نقل از آسوشیتدپرس حاکی از آن است که مردم کشورهای ساحل عاج، تانزانیا، اکوادر، سنگال و کشور مستقل سنت هلن و ضمائم با ارسال نامه های جداگانه ای طوفان الشعرا را به شدت آدم بد خطاب کردند و تاکید کردند که ابوفرهنگ یزد چقدر خوب است!

رویترز هم نوشت، رییس جمهور کشور گویان در اعتراض به طوفان الشعرا بد و ابوفرهنگ خیلی خوب، استعفا کرد، گویا رییس جمهوری گویان در سفر به ایران، یک لحظه ابوفرهنگ یزد را دیده است!


راست نوشت اول: مثل فیلمهای جنایی ، اسامی ذکر شده فرضی بوده و هر گونه تشابه اسمی، مربوط به ما نمی شود! اگر کسی به خودش گرفت، بگیرد به ما ربطی ندارد، اگر خواست برود شکایت کند، این بار به ما مربوط میشود و به التماس و درخواست می افتیم!

راست نوشت دوم: روزی از امین حیایی بازیگر فوتبال بود یا سینما! سوال کردم چه کسانی برایت وبلاگ هواداران راه انداخته کلی خنده کرد و گفت کارت نباشه! خودم طراحی کردم، خودم به روز می کنم، خودم هم میخوانم، خودم نظر می دهم، البته منظورم از بیان این مطلب گفتن خاطره بود....

راست نوشت سوم: قرار شد که در راستای اینکه هرروز وبلاگ جدیدی از طرفداران آقای ابوفرهنگ ایجاد می شود، مسابقه وبلاگ نویسی، "طوفان الشعرا بد" و "ابوفرهنگ خوب!" برگزار شود، دبیرخانه این ستاد هم انگار دفتر نخبگان است.

راست نوشت چهارم: شنیده شده که برخی از دامداران نسبت به عدم افزایش قیمت شیر خریداری شده توسط دولت، با تسلیم نامه ای به سازمان بازرگانی، درخواست پی گیری موضوع کردند، ربطی هم به موضوع مطلب ما ندارد! مگه اینهمه توی وبلاگهای خودشان، بی ربط و باربط نوشتم، اتفاقی افتاد!

راست نوشت پنجم: چیه؟ این راست نوشت واسه این گذاشتم که عدد راست نوشتم بالا بره! حالا ما هوادار و منتقد و مشاور و وبلاگ و .... ندارم، دل که دارم، تازه آزاده هم هستیم!!!

داخل پرانتر:در روزهای گذشته، برخی از اهالی سیاست و وبلاگ نویسان در فضای وبلاگستان در وبلاگهای خود، انتقادهای تندی نموده اند،تصور می شد اگر بخواهیم به صورت جدی جواب بدهیم موجب ناراحتی افراد بشود، مطالب را در قالب طنز تلخ به رشته تحریر درآوردم شاید درس گیریم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا